4,5Gde hedef aşıldı, sıra 5Gde

Türkiye 1 Nisan 2016'dan bu yana kullandığı 4,5G'de yerlilik oranını yüzde 51'e yükselterek, yüzde 45 olarak belirlediği hedefi geride bırakırken, gözler 5G hedefine odaklandı.

Kategori: Jeopolitik

Haberin tamamını oku →

Gözlem Hattı Ana Sayfa

Hakkımızda | Gizlilik Politikası