Türkiye 1 Nisan 2016'dan bu yana kullandığı 4,5G'de yerlilik oranını yüzde 51'e yükselterek, yüzde 45 olarak belirlediği hedefi geride bırakırken, gözler 5G hedefine odaklandı.
Kategori: Jeopolitik
Haberin tamamını oku →
Gözlem Hattı Ana Sayfa
Hakkımızda | Gizlilik Politikası