Aziz Yıldırım, takımla toplantı yaptı

Fenerbahçe'de yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi. Sarı lacivertlilerde Başkan Yıldırım, oyuncular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirdi.

Kategori: Savunma

Haberin tamamını oku →

Gözlem Hattı Ana Sayfa

Hakkımızda | Gizlilik Politikası