Fenerbahçe'de yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi. Sarı lacivertlilerde Başkan Yıldırım, oyuncular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirdi.
Kategori: Savunma
Haberin tamamını oku →
Gözlem Hattı Ana Sayfa
Hakkımızda | Gizlilik Politikası