Hizbullah'tan İsrail-Lübnan anlaşmasına dair ilk açıklama! 'Aşağılayıcı ve yok hükmünde'
Hizbullah lideri Naim Kasım, Washington'da imzalanan anlaşmaya yönelik ilk değerlendirmesini yaptı. 'AŞAĞILAYICI VE YOK HÜKMÜNDE' Lübnanlı yetkililerin bir başarı olarak gördükleri anlaşmayı "aşağılay