Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince ar

Kategori: Jeopolitik

Haberin tamamını oku →

Gözlem Hattı Ana Sayfa

Hakkımızda | Gizlilik Politikası