Myanmar'da 50 tondan fazla narkotik madde imha edildi
Myanmar'da "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü" kapsamında 50 tonun üzerinde uyuşturucu madde güvenlik güçlerince yakılarak imha edildi. Birleşmiş Milletler verilerine