Myanmar'da 50 tondan fazla narkotik madde imha edildi

Myanmar'da "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü" kapsamında 50 tonun üzerinde uyuşturucu madde güvenlik güçlerince yakılarak imha edildi. Birleşmiş Milletler verilerine

Kategori: Savunma

Haberin tamamını oku →

Gözlem Hattı Ana Sayfa

Hakkımızda | Gizlilik Politikası