Fabrikada su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı

Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında içme suyundan içip, rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Kategori: Jeopolitik

Haberin tamamını oku →

Gözlem Hattı Ana Sayfa

Hakkımızda | Gizlilik Politikası