Fabrikada su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı
Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında içme suyundan içip, rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Kategori: Jeopolitik
Haberin tamamını oku →
Gözlem Hattı Ana Sayfa
Hakkımızda | Gizlilik Politikası