Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, NATO Zirvesi süresince Ankara'daki tüm sağlık tesislerinde hizmet sunumunun normal işleyişiyle tam kapasite devam edeceğini duyurdu.
Kategori: Jeopolitik
Haberin tamamını oku →
Gözlem Hattı Ana Sayfa
Hakkımızda | Gizlilik Politikası