Kafe ve restoranlarda yeni dönem haftaya başlıyor. Hepsi teker teker değişecek
Restoran ve kafelerdeki menülerde "ayrıntı" dönemi 1 Temmuz itibarıyla başlıyor. İşletmeler artık tüketiciye sundukları yiyeceklerin içeriği konusunda menülerde ayrıntı verecek.