Kafe ve restoranlarda yeni dönem başlıyor: 1 Temmuz itibarıyla menülerde büyük değişiklik yapılacak
Tarım ve Orman Bakanlığı, gıda tüketiminde şeffaflığı artırmak amacıyla tüketiciyi bilgilendirme yönetmeliğinde değişikliğe gitti. Yeni düzenlemeyle kafe ve restoranlarda sunulan yiyecek ile içecekler