Kafe ve restoranlarda yeni dönem başlıyor: 1 Temmuz itibarıyla menülerde büyük değişiklik yapılacak

Tarım ve Orman Bakanlığı, gıda tüketiminde şeffaflığı artırmak amacıyla tüketiciyi bilgilendirme yönetmeliğinde değişikliğe gitti. Yeni düzenlemeyle kafe ve restoranlarda sunulan yiyecek ile içecekler

Kategori: Jeopolitik

Haberin tamamını oku →

Gözlem Hattı Ana Sayfa

Hakkımızda | Gizlilik Politikası