Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, dün Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde "Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması" programında konuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde. Kederi 14 ası
Kategori: Jeopolitik
Haberin tamamını oku →
Gözlem Hattı Ana Sayfa
Hakkımızda | Gizlilik Politikası