Diyanet İşleri Başkanı Arpaguş'tan muharrem ayı mesajı
Diyanet İşleri Başkanı Arpaguş, muharrem ayı dolayısıyla yayımladığı mesajında, bugünün, Hicri takvimin birinci ayı olan muharremin, içinde barındırdığı hikmetlere binaen "şehrullah" olarak isimlendir