Eski İsrail Başbakanı itiraf etti: İran'a gizlice on binlerce Starlink soktuk
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, görevde bulunduğu dönemde İran'daki protestocuların internet erişimini sürdürebilmesi için ülkeye gizlice on binlerce Starlink uydu alıcısı soktuklarını açıkladı