Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz açıklaması: 11 gemi geçti, 7 gemi beklemede

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ABD-İran savaşının başından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığını 7 geminin ise bekleyişinin sü

Kategori: Ekonomi

Haberin tamamını oku →

Gözlem Hattı Ana Sayfa

Hakkımızda | Gizlilik Politikası