Ankara’da piknik keyfi cinayete döndü! Tartıştığı eşini bıçaklayarak öldürdü

Ankara'da dün pikniğe giden ailenin keyfi dehşete döndü Davut S., piknikte tartıştığı eşi Zahide S.'yi (46) bıçaklayarak öldürdü. Şüphelinin yakalanması için çalışma başlatıldı.

Kategori: Jeopolitik

Haberin tamamını oku →

Gözlem Hattı Ana Sayfa

Hakkımızda | Gizlilik Politikası